  • 531. Data: 2014-07-11 13:33:24
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-11 12:54, masti pisze:

    > kto z protestujących widział? Pomijając już to, że nie musisz chodzić na
    > biletowane zamknięte przedstawienie skoro Ci się nie podoba

    Pytanie tylko co ma na celu produkowanie przedstawien obrazajacych
    uczucia innych. Podejrzewam, ze Ci ludzie bronia wartosci w ktore
    wierza, a te pewnie tam sa w jakis sposob osmieszane pod nazwa "sztuka".
    I po co to komu? Podejrzewam, ze gdyby Twoj sasiad np. wciskal
    okolicznej ludnosci brednie o Twojej zonie, czy matce to pewnie tez nie
    byloby Ci to obojetne. Nawet gdyby opowiadal to tylko tym co za to
    zaplacili.
    Od nas wymaga sie szanowania odmiennosci, braku krzyza w sejmie a nas
    szanowac niekoniecznie?

    > A to my tu rozmawiamy o muzułmanach?
    > Ciekawe czemu katolicy uważają ich za wroga, podobnie jak żydów mimo,m że
    > wyznają tego samego Boga?

    Nie wroga, tylko jesli mowa jest o jakims fanatyzmie to wystaczy
    pomyslec co dzialoby sie tam. U nas lekkie protesty. Gdzie tu fanatyzm?

    Pozdro.. TK

  • 532. Data: 2014-07-11 13:35:33
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > ale jakoś się nie oburzałeś

    Ja się nie oburzałem konsekwentnie ani na jedne ani na drugie. W moim
    odczuciu dokumentacja _rzeczywistości_ nikogo nie obraża.

    > nie wiem skąd wziąłeś tych ateistów.

    Pytam w tym wątku więc oczekuję odpowiedzi od ludzi z tego wątku np.: ikka,
    Lawa, Użytkownik oni wszyscy swoimi wypowiedziami wpisują się w nurt
    polskiego tzw. ateizmu.

    > Bo ja tam w poglądy religijne tej
    > masie ludzi broniących prawa nie zaglądałem

    "masie ludzi broniących prawa"? Nie wiem, może żyjemy w innej
    rzeczywistości, ale z tego co mi wiadomo to masa ludzi poczuła się obrażona
    i protestowała (sporo z nich zostało zmanipulowanych i tak naprawdę nie
    wiedzieli przeciw czemu protestują) a w obronie przedstawienia stanęła
    garstka. Ale jak pisałem nie widziałem tego na żywo więc swoje wrażenia
    opieram na relacjach na których widać tłum oburzonych i garstkę broniących
    jeśli w rzeczywistości było inaczej to mnie popraw.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 533. Data: 2014-07-11 13:44:59
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup

    > I przy okazji spytam tak z ciekawości - Ciebie, nie Ergiego, bo widzę,
    > żeś zorientowana - Ergie to wodniak?

    "Wodniak" :-)
    A i na morzu się parę MM przepłynęło :-)

    > Tylko nie wiem, czy na arce były
    > bulaje...

    Proszę mnie z arką nie łączyć moje stanowisko jest takie że nie wiemy czy
    arka istniała czy nie :-)

    Zakładając na chwilę na potrzeby grupy że istniała to bulaje oczywiście być
    mogły. (pewnie nazywały się inaczej, ale to semantyka).
    Nie wiem w którym roku nastąpił potop, ale nawet jeśli przed wynalezieniem
    szkła (ok. 1500 p.n.e.) to zamiast szyb mogły być w nim użyte jakieś
    zwierzęce błony.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 534. Data: 2014-07-11 13:48:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2014 13:44, Ergie pisze:

> [...]
    > Nie wiem w którym roku nastąpił potop, ale nawet jeśli przed
    > wynalezieniem szkła (ok. 1500 p.n.e.) to zamiast szyb mogły być w nim

    Nigdy nie nastąpił. To bajeczka dla owieczek.

  • 535. Data: 2014-07-11 13:52:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 13:35:33 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

> [...]
    > obrażona i protestowała (sporo z nich zostało zmanipulowanych i tak
    > naprawdę nie wiedzieli przeciw czemu protestują) a w obronie

    to chyba, żyjemy w róznych Polskach. Bo ja widziałem dokładnie odwrotnie.
    Ale nie patrzę tylko na bojówki na ulicy.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 536. Data: 2014-07-11 13:54:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 13:33:24 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

> [...]
    > zaplacili.
    > Od nas wymaga sie szanowania odmiennosci, braku krzyza w sejmie a nas

    nie widzisz róznicy między wystawianiem symboli religijnych w miejscach
    publicznych będących miejscem sprawowania świeckiej władzy od
    przedstawienia w zamkniętycm teatrze?

    > Nie wroga, tylko jesli mowa jest o jakims fanatyzmie to wystaczy
    > pomyslec co dzialoby sie tam. U nas lekkie protesty. Gdzie tu fanatyzm?

    nie wroga? Skoro według KK są innowiercami i będą smażyć się w piekle to
    chyba jednak wrogami?

  • 537. Data: 2014-07-11 14:04:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-11 13:23, masti pisze:

    > nawet nie jesteś w stanie zrozumieć do czego się odniosłem. Piana
    > zasłania ci wizję.

    Oswiec mnie, bo wrozka jak wczoraj zauwazlem to na Polsacie pozna noca
    ma program.

    Pozdro.. TK

  • 538. Data: 2014-07-11 14:08:05
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > To tylko oznacza, że jesteś hipokytą, zaślepionym kłamcą.

    Znowu masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem, albo odpowiadasz nie pod
    tym postem co trzeba. Nihil novi.

    > Tak niestety właśnie wygląda nawoływanie do bycia "dobrym" przez kler i
    > powołujących się na "klauzulę sumienia" fundziaków.

    Ile razy trzeba powtarzać byś zrozumiał - nie odnosiłem się do jakiś
    duchownych czy "fundziaków". Przeczytaj jeszcze raz tamten post:

    [cyt.]
    > Cała rzecz właśnie polega na tym, aby zabronić w przestrzeni publicznej
    > zarówno propagowania jak i potępiania zarówno zachowań homoseksualnych
    > jak i pseudo wartości KK.
    [koniec cyt.]

    Gdzie Ty tu widzisz cokolwiek o czymś głoszonym przez jakichś duchownych czy
    fundziaków.

    "Wartości KK" nie obejmują dyskryminacji. Dotarło?

    > Bo co, spalisz mnie na stosie?

    Nie, bo robisz z siebie idiotę, przy okazji generując niepotrzebny ruch w
    Internecie. To nie była groźba tylko dobra rada.

    > Rozumiem lepiej od was, "owieczki".

    No oświeć nas jak z przykazania miłości bliźniego doszedłeś do
    dyskryminacji.

    > Dziwne, bo jak dwóch bliźnich tej samej płci chce się kochać

    ROTFL. Znowu bredzisz. Po pierwsze nikt im zabrania się kochać. Wręcza
    przeciwnie w KK jest nakaz miłości. U innych religii jest inaczej ale akurat
    w KK sprawa jest jasna.

    > i założyć rodzinę, to katole robią straszny dym.

    Rodzinę??? Nie używaj słów których nie rozumiesz. Dwie osoby tej samej płci
    nie mogą założyć rodziny. Tak po prostu - to wynika z biologii i KK nie ma
    nic do tego.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 539. Data: 2014-07-11 14:13:19
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > to chyba, żyjemy w róznych Polskach. Bo ja widziałem dokładnie odwrotnie.
    > Ale nie patrzę tylko na bojówki na ulicy.

    A gdzie?
    Jest może jakaś akcja zbierania podpisów za i przeciw? Albo jakieś wyniki
    sondażowe?
    Naprawdę chętnie się dowiem bo jako osoba stojąca z boku lubię znać
    obiektywną prawdę, bo mnie to ni ziębi ni grzeje.

    Najprawdopodobniej i tak za kilka lat się dowiemy że całość to byłą dobrze
    zaplanowana akcja marketingowa aby o przedstawieniu było "głośno".

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 540. Data: 2014-07-11 14:15:57
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Nigdy nie nastąpił. To bajeczka dla owieczek.

    Czego nie zrozumiałeś w formie: "zakładając (...) że (...)." ???

    Poziom Twojej frustracji musi być niebotyczny skoro twoje ciosy padają aż
    tak ślepo :-)

    Pozdrawiam
    Ergie