    From: "Mirek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kable po podłodze w piwnicy
    Date: Tue, 25 May 2010 08:25:04 +0200

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:hte8aa$5l7$1@opal.futuro.pl...

    > O tu sobie zobacz http://www.baborow.com/instalacje/cimg0839.html
    > Co za kretyn to zrobił???????????
    > Tam ma się izolacja łączyć z izolacją, a nie mają lecieć kable.
    > Wziąłbym kija i ich wypędził. jak nie zapłaciłeś za przewody to niech je
    > zdejmą i sobie zabiorą !

    kiki, izolacja, izolacją a mnie i tak najbardziej podoba się belka terivy
    podparta nad otworem drzwiowym
    http://www.baborow.com/instalacje/cimg0847.html lub tutaj
    http://www.baborow.com/instalacje/cimg0833.html (chyba że jest tam podciąg
    ukryty w co chciałbym wierzyć)

    >Weź kij i wypędź partaczy nie płacąc grosza.

    ale to za całokształt wykonanych "prac"

    >Prąd kładzie się od góry żeby w raziw zalania nie pozabijał

    Czy ty masz kiki jakąś obsesje na temat tej wody ? ;)
    Żeby ne pozabijał to są zabezpieczenia różnicowo-prądowe w odpowiedniej
    ilości.

    do Amira

    kto Cię namówił do położenia instalacji wod-kan, ogrzewania i zainstalowania
    grzejników przed najczystszą, najbardziej dbającą o to co zrobili inni,
    troszczący się o Twoje pieniądze ekipą na budowie - TYNKARZAMI :) ?

    Koryta kablowe które położyli Tobie na podłodze to pieniądze w błoto i
    potencjalny problem (jak zauważyli przedpiszcy) z wodą w nich

    Prowadzenie kabli powinno być prostopadłe do płaszczyzn, takie zaginanie
    przewodu jak tutaj http://www.baborow.com/instalacje/cimg0844.html sprawi że
    będziesz bał się wiercić jakąkolwiek dziure w ścianie ;)

    Nie wiem kto będzie Ci odbierał instalacje ale jak widzę coś takiego
    http://www.baborow.com/instalacje/cimg0740.html to mi się zaraz szkolenia
    SEPowskie przpominają ;)
    Te gniazda czy też wyłączniki powinny być minimum 60 cm od umywalki i to
    jest większym zagrożeniem dla życia i zdrowia niż kable w podłodze.

    Sam mam kable w całym domu po podłodze w niepalnych peszlach, podobnie jak
    tutaj http://www.baborow.com/instalacje/cimg0842.html ale z zastosowaniem
    jednej zasady, jeśli idą po podłodze to wszelkie dojącia są z podłogi do
    puszki prostopadle, a tutaj masz trzy puszki tak jak być powinno a jedną już
    masz w poziomie zasilaną z drugiej, będziesz o tym pamiętał wieszająć lustro
    ?

    Pzdr
    Mirek