    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Kaczkobator
    Date: Sun, 21 May 2017 22:54:13 +0200

    Lisciasty napisał:

    > Dzieci przyniosły ze spaceru jajko czegoś kaczkopodobnego,
    > toteż musiałem na szybko z podręcznych śmieci sklecić inkubator.
    > Nigdy nie wylęgałem czegoś takiego, więc wiedza i experiencja są nikłe,
    > ale może coś z tego będzie?

    Ja bym już rozpoczął w rodzinie negocjacje na temat tego, kogo wyznaczyć
    na obiekt wdrukowania. Wesprzeć się przy tym można tekstami Konrada
    Lorenza (jeśli konsensus w negocjacjach nie zostanie osiągnięty, to
    pewnie padnie na kota).

    > Wygląda to póki co tak:
    >
    > http://lisciasty.firehost.pl/kaczka/kaczkobator1.jpg
    > http://lisciasty.firehost.pl/kaczka/kaczkobator2.jpg
    > http://lisciasty.firehost.pl/kaczka/kaczkobator3.jpg
    >
    > wyczytałem, że temperatura ma być na poziomie 37,6-37,8 gradusów,
    > walczę natenczas z histerezą

    Walki daremne. I niepotrzebne.

    > http://lisciasty.firehost.pl/kaczka/kaczka_temp.jpg
    >
    > ten spadek temperatury to wymiana halogena z 50W na 25W, żeby
    > zmniejszyć skoki temperatury (na razie wahało się od 37,2 do 38,2.
    >
    > Co tu można jeszcze przedsięwziąć?

    Sterownik z algorytmem PID.

    > Jakieś porady praktyczne ktoś ma na podorędziu? ;)

    Mam w razie czego jakiś luźny na podorędziu.

    Jarek

    --
    Znosiła jaja na twardo
    I miała czubek z kokardą