  • 21. Data: 2016-11-03 12:10:11
    Temat: Re: Kafle w całym domu?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 listopada 2016 11:44:36 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    > Ale jak bez fug?
    Na styk kładzione kafle. Mam tak w jednej łazience na podłodze kafle duże chyba
    50*50cm
    > Że nie mam przerw między kaflami?
    No
    > Długo już w nim mieszkasz.
    7lat
    > Bo znajomy układał na ścianie w łazience i po jakimś czasie popekały.
    > A też wszystko na zero było robione
    U mnie odpukac nie pękły do tej pory

  • 22. Data: 2016-11-03 12:58:51
    Od: r...@g...com

    W dniu czwartek, 3 listopada 2016 12:10:12 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Na styk kładzione kafle. Mam tak w jednej łazience na podłodze kafle duże chyba
    50*50cm
    > No

    No ale to brud nie włazi tam? Nie zrobiły Ci się fugi z brudu i kurzu?

  • 23. Data: 2016-11-03 13:45:22
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 24. Data: 2016-11-03 13:49:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 listopada 2016 13:45:24 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

    To jest w łazience na piętrze więc tam minimalne ilości brudu kurzu docieraja.
    Na parterze w kaflach mam cześć salonu, korytarz i łazienke i tam normalne fugi.
    I niestety ale sie brudzą, trudno doczyścić itp. Fuga mapei jeśli dobrze pamiętam.
    Może fuga żywiczna byłaby lepsza ale niestety mam jaką mam.
    Pewnie lada chwila żona mnie zmusi żebym tam panele czy inne drewno położył.

  • 25. Data: 2016-11-03 19:20:04
    Od: s...@g...com

    napisał:

    > No ale to brud nie włazi tam? Nie zrobiły Ci się fugi z brudu i kurzu?

    Tam jest fuga ale bardzo cienka.
    Bo nie ma kafelek bezfugowych. Fuga zawsze jest. Czasem nie zasmarowana niczym ale
    zawsze jest.
    Bo jak nie ma to kafle popekaja.
    Bo mimo ze to ceramika to jednak sie troche temperaturowo rozszerza....

  • 26. Data: 2016-11-03 20:58:03
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Ja w kuchni mam panele (deskę barlinecką) - to wg Ciebie źle?

    Ja nic takiego nie napisałem. Dopytuje tylko co polecacie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 27. Data: 2016-11-04 10:31:19
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    W dniu 2016-11-01 o 14:40, Mateusz Bogusz pisze:
    > Ma ktoś, chwali albo beszta?
    >
    > Z zalet widzę robotę raz i ładne podłogi na długo. W sezonie grzewczym jeżeli
    podłogówka to 2/3 roku
    > także ciepłe. Kafle dodatkowo zawsze lepiej oddadzą ciepło niż panele. Łatwiejsze w
    utrzymaniu
    > czystości.
    >
    > Z wad, dzieciaki łatwiej nie nabiją sobie guza?

    A może beton polerowany? Odpada problem z fugami.

  • 28. Data: 2016-11-04 10:36:39
    Od: quent <x...@x...com>

    On 04.11.2016 10:31, Elektrolot wrote:

    > A może beton polerowany? Odpada problem z fugami.

    Ktoś mi kiedyś liczył, wychodziło 250zł/m2

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 29. Data: 2016-11-04 11:00:39
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2016-11-01 o 15:13, Kris pisze:

    > Nie licząc fug

    Ja mam w większości białe, zwykłe fugi. Impregnowałem Filą (dużo
    roboty). Po 3 latach są nadal białe, jedynie w kuchni żona kiedyś
    wyszorowała szczoteczką. Tylko, że mieszkają dwie osoby i nie ma dzieci.

  • 30. Data: 2016-11-04 11:50:19
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-11-03 o 19:20, s...@g...com pisze:
> [...]
    zawsze jest.
    > Bo jak nie ma to kafle popekaja.
    > Bo mimo ze to ceramika to jednak sie troche temperaturowo rozszerza....

    Dokładnie, też mam całą łazienkę i podłogi w korytarzach w takich dużych
    kaflach i z cieniuteńką fugą. Tak na oko z 1-2 mm ma maks.
    Zdecydowanie lepiej to wygląda niż tradycyjne szerokie fugi.

    Pzdr

    --
    /__/_* /