  • Data: 2018-08-09 16:50:58
    Temat: Re: Kiedy najlepiej podlewać trawę?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 sierpnia 2018 16:39:50 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Od każdego słyszę inne opinie. Jedni że w dzień, inni że o świcie,
    > następni że późno wieczorem...
    > Ktoś powie ze 2 słowa? ;)

    Podlewam czasami rano, czasami wieczorem, dzisiaj w południe podlewałem np
    Ostatnie dwa tygodnie wcale nie podlewałem
    Z moich obserwacji więc że pora bez znaczenia
    Generalnie wg mnie podlewanie ma sens tak do maja, połowy lipca
    W ubiegłych latach trawnika od sierpnia nie podlewałem i przeżył spokojnie
    Tyle tylko że ja mam super czarnoziem taki torf na którym wszystko samo rośnie
    Na piachach może być inaczej