  • Data: 2019-06-16 10:52:33
    Temat: Re: Klimatyzacja z funkcją grzania
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-16 o 09:37, Jacek pisze:
    > PAX k***a między chrześcijany!

    Nie wkładaj "kija w mrowisko"! ;)

    Wszak Kogutek/Zenek jest zagorzałym i zawziętym ateistą, a ja
    agnostykiem. :)

    PAX, PAX-em, ale trzeba trochę utemperować tego staruszka, który w
    każdym temacie się udziela dając złe, a w większości wręcz szkodliwe
    rady i uważa się przy tym za jedynego mądrego.

    Jeżeli chodzi o temat klimatyzatorów to szczerze mówiąc sam jestem
    zainteresowany tym co obecnie jest na rynku, bo już kilka lat minęło jak
    montowałem klimatyzatory i można powiedzieć "wypadłem z tematu". Ale
    osobiście polecam klimatyzatory Innova serii Solid. Grzeją przy
    temperaturach zewnętrznych do -20'C. Posiadają Wi-Fi i możliwość
    sterowania oraz programowania telefonem komórkowym. Można sobie
    zaprogramować harmonogram grzania/chłodzenia oraz temperatur. W Google
    Play jest kilka aplikacji do obsługi tych klimatyzatorów.