  • Data: 2019-06-16 14:51:15
    Temat: Re: Klimatyzacja z funkcją grzania
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I jeszcze zlodziej jestes bo korzystasz z moich tekstow i nie podajesz zrodla.

    Nie bądź śmieszny. Może pozwiesz mnie do sądu? Kto mnie pozwie? Zenek
    Kapelinder? A kto to taki? Za co mnie pozwiesz? Za cytowanie twoich
    głupkowatych tekstów? Poza tym od kiedy to jakiekolwiek prawo nakazuje
    podawanie źródła tekstu podczas dyskusji, także i na forach
    dyskusyjnych, gdzie cytowany fragment znajduje się w bezpośredniej
    odpowiedzi?

    Weź też pod uwagę, że nazwanie kogoś bezpodstawnie "złodziejem" za
    pomocą środka masowego przekazu (takim są też fora dyskusyjne) to
    pomówienie, a to podlega odpowiedzialności karnej.

    Weź się chłopie ogarnij. Jesteś już starym dziadkiem, emerytem. Wydawało
    by się, że facetem poważnym i ogarniętym, a ty wypisujesz takie
    głupkowate teksty na poziomie niższym od  kilkuletniego dziecka.