eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domKominek vs. TV, jakie schody i gdzie wcisnąć prysznic... › Re: Kominek vs. TV, jakie schody i gdzie wcisnąć prysznic...
    From: "HANA" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Kominek vs. TV, jakie schody i gdzie wcisnąć prysznic...
    Date: Tue, 17 Feb 2009 23:03:30 +0100

    Użytkownik "Czarek" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:gnf9ff$4u9$1@news.onet.pl...
    > Cześć,
    >
    > Jestem na etapie wyboru projektu (od kilku lat, ale dążę do perfekcji ;) )
    > i na ten moment faworytem jest Staś z pracowni Archeton.
    > http://www.archeton.pl/projekt/stas-656-637-rzuty-bf
    4292005bdafe54059ca3db549574a7

> [...]
    > łazience miejscu zamontowałbym prysznic. Czy to ma szansę mi się zmieścić,
    > szczególnie że chciałbym zrobić ogrzewanie podłogowe, a z tego co czytałem
    > wymaga ono jakichś dodatkowych konstrukcji typu zbiorniki wyrównawcze?
    > Aha, wiem że gabinet będzie klitką 2,3 x 2,5 m, ale ma w nim być jedynie
    > biurko, mały regał, fotel komputerowy i komputer - więc wystarczy. W bloku
    > mam 2,1 x 2,3 m i jest OK.
    >
    > Jeśli ktoś miał siłę dobrnąć do tego miejsca - już mu dziękuję, a jak
    > jeszcze będzie miał ochotę coś mi podpowiedzieć - dziękuję podwójnie. :)

    Dobrnalem...
    i nawet odpisze...
    szukal bym dalej...
    wylapales wady i teraz kombinowac to gechenna i dla ciebie i dla projektanta
    (adaptacja)
    jak ruszysz kominek to z kominem, inaczej sie nie da
    schody+korytarz tragedia... nic tylko poszerzyc budynek po calosci wtedy
    mozna cos pokombinowac
    mnie sie nie podoba ale o gustach sie nie dyskutuje ;-)
    pozdrawiam

    Andrzej
    www.hana.com.pl