  • Data: 2018-01-14 03:40:11
    Temat: Re: Kontener morski jako zaplecze budowy
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał

    Sam będziesz budował?

    Częściowo tak.
    Grubsze roboty będę zlecał a co się da to metodą gospodarczą.
    Jestem emerytem i na budowie będę obecny praktycznie cały czas.
    Obecny dom też wybudowałem takim sposobem a wykończeniówkę, łącznie z
    meblami
    praktycznie zrobiłem sam. W moim domu wszystko jest z pełnego drewna, nie ma
    ani jednego elementu z płyty wiórowej, pełny wiejski prymitywizm. W tym
    samym stylu chcę wybudować nowy dom.

    --
    Tomasz