  • Data: 2018-07-16 17:55:56
    Temat: Re: Kosiarka ręczna wrzecionowa - czy to ma sens?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty pisze:

    > Pytanie jak w temacie :> W domu rodzinnym kosiło się
    > elektrykiem, a po latach spaliniakiem. Całkiem niedawno
    > dowiedziałem się o istnieniu takich kosiarek pchanych,
    > co to niby dokładniej strzygą trawsko, czy to faktycznie
    > prawda? Popycha ktoś? ;)

    Popychał. Jakąś starą, może nawet i przedwojenną. Bez zachwytu.
    To samo co z odkurzaczem popychanym, takim co ma kółeczka, które
    obracając się kręcą szczotką zmiatającą paprochy z dywanu. Zasada
    ta sama. Teraz tendencja odwrotna -- kosiarka, za którą człowiek
    łazi piechtą po ogrodzie, ma napędzne kółka, żeby popychać nie
    było trzeba.

    Jarek

    --
    To para, co z kotła rurami do tłoków