  • Data: 2018-07-16 21:11:28
    Temat: Re: Kosiarka ręczna wrzecionowa - czy to ma sens?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 lipca 2018 17:13:43 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Pytanie jak w temacie :> W domu rodzinnym kosiło się
    > elektrykiem, a po latach spaliniakiem. Całkiem niedawno
    > dowiedziałem się o istnieniu takich kosiarek pchanych,
    > co to niby dokładniej strzygą trawsko, czy to faktycznie
    > prawda? Popycha ktoś? ;)

    Czymś w ten deseń
    https://www.olx.pl/oferta/stara-reczna-kosiarka-dzia
    la-i-kosi-CID628-IDsMbQn.html
    za dzieciaka kilka lat kosiłem
    Nie wiem czy czasem poniemieckie ustrojstwo to jeszcze nie było
    Podejrzewam że gdzięs w przydasiach w domu rodzinnym naszym jeszcze lezy
    Dalo rade tym kosić ale jak z silnika od pralki i wózka dziecinnego zrobilem pierwsza
    elektryczną to ręczna poszła w odstawke