eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem › Re: Kosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem
  • Data: 2019-05-22 10:22:01
    Temat: Re: Kosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem
    Od: GreDi <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.05.2019 09:39, WS wrote:
    > Jesli kosi bardzo czesto (a taka jest idea) to trawa niska i tylko minimalnie ja
    przycina.
    A ktoś używa tego czy sami teoretycy?

    Bo sam mam kilka pytań do osoby, która ma takie jeździdło autonomiczne.
    # Jak się z tym współpracuje... stacja dokująca cały czas leży na
    dworze... a ja urządzenie zabieram do domu i raz na 3 po powrocie do
    domu wyciągam z garażu i idę do domu? Czy powinno się to zostawiać na
    dworze?
    # Jak dużo czasu potrzebuje na 1000m2?
    # Czy gryzie, drapie, szczeka i wyje jak ktoś podniesie ją ktoś z ziemi
    i nie będę to ja?
    # Czy da się robić "wirtualne granice?"
    dobra wystarczy...

    --