eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem › Re: Kosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem
  • Data: 2019-05-23 11:26:45
    Temat: Re: Kosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-22 o 10:48, Piotrek Paradysz pisze:
    > Ja nie mam ale widzę jak pracuje na trawnikach pod Pałacem w Łańcucie. Trawniki
    wyglądają ładnie, widzę już to kilka lat wiec raczej się im sprawdza a jest tam co
    kosić

    Ale ja już mam maszynkę do strzyżenia włosów. Potrzebuję kosiarki, a nie
    środka zastępczego.

    Poza tym w moim przypadku taka zabawka się nie sprawdzi, bo teren nie
    jest idealnie płaski, a do tego ta większa część jest nieodgrodzona od
    sąsiadów i musiałbym po całej wsi ganiać, jakby "poszła w długą". Choć
    może to i by był sposób na wytłumaczenie. Wychodziłbym rano i wracał
    późnym wieczorem "zawiany" tłumacząc się "kochana małżonko moja
    przełożona i to wielokrotnie, ja tylko "maszynki" szukałem, a ta aż do
    baru uciekła i za cholerę nie chciała z niego wyjść. Musiałem podstępem
    ją upić i po pijanemu wyprowadzić :)