eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem › Re: Kosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem
  • Data: 2019-05-24 12:55:03
    Temat: Re: Kosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ, Panie Kolego, to żadne pozostałości. To jest tzw. moduł mulczujący.
    > Bardzo modna ostatnio sprawa, za którą producenci kosiarek liczą sobie
    > jak za zboże.

    Musiałem sobie doczytać o co chodzi w mulczowaniu.
    Wychodzi na to, że miałem całkiem nieświadomie kosiarkę z tą fukcją,
    miała przeżarty rdzą bok. Trochę zawsze przez ten otwór wylatywało,
    czyli mówiąc po nowoczesnemu - mulczowało.
    Oddałem na złom, a mogłem sprzedać. Kolejna okazja zostania bogatym
    człowiekiem przeszła mi koło nosa ;)

    > A owca to ma już w podstawowej, najtańszej wersji wyposażenia.

    Dość zaawansowane urządzenie ta owca, dobrze wyposażona w funkcje
    dodatkowe. Ale jeden minus, w zimie nie da się jej tak po prostu zamknąć
    w garażu i zgasić światło. Trzeba toto żywić ...albo zjeść ;)

    --
    viktorius