eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem › Re: Kosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem
  • Data: 2019-05-24 14:33:02
    Temat: Re: Kosiarka spalinowa z napędem i elektrycznym rozrusznikiem
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-24 o 13:53, WS pisze:

    > toz to same zalety, 3/4 roku kosi a pozniej zamiast wystawiac na alledrogo laduje
    na stole ;), na wisne nowy model ;)

    Nówka sztuka, można wybrać np inny kolor ;)

    > PS. u rodziny na wsi tak to iedys wygladalo... teraz unia zakazala ;), tzn. sie da,
    ale koszty wzrosly

    http://piwkoscian.pl/?p=177
    Trzeba zutylizować niektóre części, pozgłaszać chęć uboju gdzie potrzeba
    i wynająć gościa z papierami na ubój, albo przynajmniej zapłacić za jego
    podpis ;)

    Za friko te punkty się nie zrobią. Ja i tak bym nie jadł, bo baranina mi
    po prostu nie smakuje.

    --
    viktorius