eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie › Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
  • Data: 2018-01-08 14:50:06
    Temat: Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.01.2018 14:31, Lisciasty wrote:

    > Ja mam 2 kominy, mimo że mam PC i WM ;)

    Mam identycznie z tym, że w jednym mam wyrzutnie z WM i kanał do kotła
    kondensacyjnego a drugi mam awaryjnie jak z jakiegoś powodu będę musiał
    kiedyś palić np. w kozie. Teraz stoi bezużytecznie, choć ostatnio chodzi
    mi po głowie aby zamontować na nim wentylator, żeby mi z kuchni wyciągał
    opary znad kuchenki :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info