  • Data: 2018-08-14 20:15:43
    Temat: Re: Koszt utrzymania mieszkania
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trzeba by pogadać z co najmniej kilkoma takimi losowymi postaciami, żeby
    > móc jakieś wnioski z tego wyciągać. Bo ten przedstawiony, to akurat dość
    > drogi (pod względem kosztów) mi się wydaje. W łódzkim za podobne
    > mieszkanie mniej zazwyczaj słyszałem.

    dobrze prawi, kluczowe to blokowisko lata 70-90te i grzanie z sieci.
    Podobnie rodzice płacą za 64m w bloku z połowy 70-tego, ciepło z pieca
    gazowego w piwnicy, CWU z "junkersa", nieocieplony budynek z pustaków.
    Koszty grzania to kosmos.
    Niedługo nie będzie ich stać na utrzymanie w tym mieszkaniu i trzeba
    będzie im kupić mieszkanie w nowym budynku aby byli je w stanie za
    emeryturę opłacić (mam nowe 82m i mieszczę się ze wszystkimi mediami
    (internety, satelity wliczam) średnio w okolicy 500zł/mies, ogrzewanie
    własny piec 2-funkcyjny)

    stare mieszkanie w starym bloku nie ma jakiegokolwiek sensu. Jest tylko
    ta psychologiczna cena w momencie zakupu.

    zdrówko

    --
    Irokez