  • Data: 2018-08-14 23:31:02
    Temat: Re: Koszt utrzymania mieszkania
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-14 o 23:09, Kris pisze:

    > Dokładnie teraz tak chce zrobić
    > Córka kolejną szkole kikladziesiąt km dalej wybrała, potem studia bedą itp
    > Gdyby nie to ze nie mam pewności czy teraz w pierwszym roku się nie wycofa z
    wybranej szkoły to też mieszkanie bez wachania bym w tamtym miescie kupił i nie bawił
    się w wynajmowane kwatery
    > Szkoła+studia to w tym czasie prawie by mi sie to mieszkanie zwróciło zamiast za
    wynajem płacić.
    > Tylko młoda ciągle młoda(16lat)i nie mam pewności czy się nie rozmyśli co do
    miejsca nauki.

    U mnie też był ten sam problem. Córka startowała w 3 różnych miastach i
    co roku próbuje jeszcze załapać się na swój wymarzony kierunek lub
    kierunek pokrewny w różnych miastach. Niestety na 7-8 miejsc są setki
    kandydatów z czego połowa miejsc to już jest ustalone kto się załapie.