  • Data: 2017-09-12 13:11:45
    Temat: Re: Kotwa w betonie
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 12 września 2017 11:25:56 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > To nie jest takie proste jak na na precie zamocowanym w suficie zawiesic cos bardzo
    ciezkiego. Jak pret wytrzyma to moze nie wytrzymac beton albo klej ktory bedzie sie
    trzymal preta. Musisz znac wytrzymalosc spoiwa na scinanie, powierzchnie preta, sile
    jaka jest potrzebna do oderwania spoiwa od preta. Do tego wypadalo by dziure tak
    rozrwiercic zeby im glebiej tym byla wieksza, stozek zeby sie zrobil. Czesc preta
    ktora ma byc w suficie wypadalo by zdeformowac. I pewno sporo mykow by sie znalazlo.
    Co chcesz do sufitu zamocowac?

    a kto pisal ze z sufitu? ale mniejsza o to, bo sila to sila, wszystko jej jedno w
    która strone.
    Co do sił spoiwo-pręt, spoiwo-otwór to nie mam pojecia jak je oszacowac poza próbą
    zniszczeniową jakims lewarkiem 3tonowym próbowac to wyrwac czy cos w ten desen.

    b.