  • 121. Data: 2015-08-20 13:11:03
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:df8eaa9d-d479-4f40-a9a1-615e7b88d6d3@go
    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 20 sierpnia 2015 02:50:02 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Ta, 25km przejechalem w dol na prostej jak stol autostradzie :-)

    Nie jechałeś 200 przez 25 km kilometrów, napisałem ci wyraźnie ze te bajkę
    możesz wciskać tym którym się nie chciało obejrzeć filmików.

    >Filmy lacznie trwaja 6 minut - znajdz mi taka gorke z ktorej mozna 6 minut
    >zjezdzac w dol jadac 200km/h :D

    Nie jechałeś przez 6 minut z prędkością 200.

    >Durnoto :D

    Kłamczuszku :-)

    NIE JECHAŁEŚ 200 PRZEZ 6 MINUT :-DDDD

  • 122. Data: 2015-08-20 14:59:58
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 sierpnia 2015 13:11:11 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > NIE JECHAŁEŚ 200 PRZEZ 6 MINUT :-DDDD

    OK EOT, z glupkiem gadac nie ma sensu.

    --
    Adam Sz.

  • 123. Data: 2015-08-20 17:51:40
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >OK EOT, z glupkiem gadac nie ma sensu.

    Hehehe, no i adaś znów zaliczył glebę :-)

  • 124. Data: 2015-08-21 06:11:37
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Aleksander" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >(bardzo to stare ? pewnie powyżej 12 lat ?)

    Niemiec jak sprzedawał to płakał :-)

  • 125. Data: 2015-08-21 07:52:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 19 Aug 2015 22:00:51 +0200, Aleksander

    > a już przymierzałem się, aby żonie kupić na zakupy

    To przymierz ją najpierw, bo lusterka te auta mają koszmarne.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 126. Data: 2015-08-21 10:31:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 07:50:44 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > To przymierz ją najpierw, bo lusterka te auta mają koszmarne.
    Niemożliwe.
    BMW to najlepsze samochody, 2345825975 razy lepsze od innych przecież więc nie mogą
    mieć koszmarnych lusterek;)

  • 127. Data: 2015-08-21 10:39:23
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 10:32:00 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Niemożliwe.
    > BMW to najlepsze samochody, 2345825975 razy lepsze od innych przecież więc nie
    mogą mieć koszmarnych lusterek;)

    Ile samochodow w zyciu miales, iloma jezdziles na codzien dluzej, niz powiedzmy
    miesiac, ze tak ironizujesz? :) Kris nie obraz sie - ale skoro jezdzisz
    multipla to dla mnie jestes motoryzacyjnym ignorantem :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 128. Data: 2015-08-21 10:57:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 10:39:24 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Ile samochodow w zyciu miales, iloma jezdziles na codzien dluzej, niz >powiedzmy
    miesiac, ze tak ironizujesz? :)
    Już naście chyba będzie

    > Kris nie obraz sie - ale skoro jezdzisz
    > multipla to dla mnie jestes motoryzacyjnym ignorantem :-))
    Uzasadnisz?
    A może inaczej- dokończ zdanie:
    Skoro jeździsz BMW to jesteś...
    ;)

  • 129. Data: 2015-08-21 11:24:58
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Kris nie obraz sie - ale skoro jezdzisz
    > multipla to dla mnie jestes motoryzacyjnym ignorantem :-))

    Adam - a Ty jeździłeś Multiplą ? Czy wydajesz opinie jak
    motoryzacyjny ignorant... czyli na podstawie niczego :) ?

    Ja jeździłem ok miesiąca.

    Plusy:
    - super widoczność (duże przeszklenia, brak "grubych" słupków)
    - troche wyżej się siedzi - to też na plus do widoczności
    - 6 miejsc (trochę na ścisk, ale jednak - czasem się przydaje)

    Jak na taką zajeżdżoną chabetę... to naprawdę nieźle dawała radę :)

    Pozdrawiam,
    Aleksander.

  • 130. Data: 2015-08-21 11:28:02
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 10:57:06 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    miesiac, ze tak ironizujesz? :)
    > Już naście chyba będzie

    No OK :) A BMW jezdziles?
    Nie twierdze, ze nie ma lepszych samochodow ale jak ktos lubi naped na tyl,
    komfort i wygode to ma bardzo ograniczony wybor :)

    > Uzasadnisz?

    Tego nie trzeba uzasadniac - nikt kto kocha motoryzacje nie jezdzi takim
    paszkwilem :))) Niezaleznie od tego jak ten samochod jest praktyczny,
    duzy, niezaleznie od tego jaki ma silnik i zawieszenie - jakbym codziennie
    otwierajac garaz widzial te "oczy" to bym chodzil z depresja :))

    > A może inaczej- dokończ zdanie:
    > Skoro jeździsz BMW to jesteś...
    > ;)

    Bez sensu "pytanie". Lubie naped na tyl. Mesiami jezdza pedaly wiec co
    mi zostaje? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.