    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ku przestrodze
    Date: Tue, 27 Mar 2012 14:34:56 +0200
    <jkfcnm$uqj$1@node2.news.atman.pl> <4f6b9063$1@news.home.net.pl>
    <jkg95l$udt$1@node2.news.atman.pl>
    <4f6c286d$0$1277$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkhedj$2ul$1@node2.news.atman.pl>
    <4f6c3e1d$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkhi6s$6t9$1@node2.news.atman.pl>
    <4f6c4e52$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkhkf8$99t$1@node2.news.atman.pl>
    <4f6c6670$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkhpn6$f0t$1@node2.news.atman.pl>
    <4f6c768a$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkhu3c$jsf$1@node2.news.atman.pl> <jkhuho$g8l$1@usenet.news.interia.pl>
    <jkhvj2$lgc$1@node2.news.atman.pl> <jki1f6$kqj$1@usenet.news.interia.pl>
    <jki5k7$s5n$1@node2.news.atman.pl> <jkin44$oh2$1@usenet.news.interia.pl>
    <jkpjms$iso$1@node2.news.atman.pl> <jkptpv$9g3$1@usenet.news.interia.pl>
    <jks92r$i50$1@node2.news.atman.pl>

    news:jks92r$i50$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Wiedzę można poznać :-)
    > Aby ugotować obiad tez trzeba mieć wiedzę, a jakoś nie widzę aby ktoś się
    > domagał aby państwo zapewniało wszystkich obiady po sami nie potrafią
    > zadbać o siebie.

    Ja nie pisze o tym aby panstwo kazdemu zapewnilo prace. Jak widac nie
    zrozumiales o co mi chodzi.
    A wiedze instalatora mozna poznac robiac to kiedys, najlepiej przy kims. On
    line bedzie trudno. Jest bardzo duzo problemow poza teortycznych. Ale nie o
    tym...

    > Ja nie znam nikogo komu się nie udało i zrezygnował. Trzeba próbować do
    > skutku. Sam, jak wspomniałem imałem się różnych zajęć by związać koniec z
    > końcem, ale nigdy nie biadoliłem jak jest mi źle ani nie uważałem, że coś
    > mi się od państwa należy. Moje życie w moich rękach.

    > To podaj alternatywę. Co innego warto robić gdy się nie ma pracy skoro
    > ciągle deprecjonujesz możliwość stworzenia jej sobie.

    Hehe, ja nie deprocjonuje mozliwosci stworzenia pracy sobie. Sam jestem tego
    przykladem. Odnioslem sie do Twojego: " Nie ma pracy to się ją tworzy. Nikt
    nie chce mnie zatrudniać to zakładam firmę i zatrudniam innych.". Lekkos
    wyznania, ze tak powiem malo w zyciu sie sklada jakos powszechnie. :-)

    > I co Cię może zaskoczy liczba moich znajomych bezrobotnych - zero.

    Skad, zaskakuje mnie to, ze nie widzisz jaki procent calosci stanowia ludzie
    zyjacy z wlasnej pracy, a podobno takie to proste. Potencjalnych zlodziei
    pracujacych na czarno w sensie jedynie sobie dorabiaja juz wogole pomine.

    > Najdłuższe szukanie pracy to pół roku i niecały rok (dwa przypadki) ale w
    > tym były płatne staże z Urzędu Pracy.

    > Dziękuję, że przyznałeś, że można samemu

    Hehe, no mozna samemu, czemu nie. Pytanie tylko kiedy bedzie czas na
    zarabianie.. :-)

    > Da się. Wiem bo znam osobę która z tego żyła. I problemem nie był zysk ale
    > brak perspektyw. Po prostu z tego da się żyć i odłożyć jakieś pieniądze
    > ale nie da się zmienić tego w duży biznes. Albo ręczna robota i artyzm
    > albo seryjna produkcja. Uprzedzając pytanie dlaczego zrezygnowała -
    > ciągnęła to tak długo dopóki nie skończyła studiów zaocznych i nie
    > zatrudniła się w biurze.

    Oooo, a czemu w biurze? :-)
    Biznes miala, czemu nie zatrudnila ludzi do zarabiania na nia?
    Skonczyla studia? Rozumiem, ze rodziny nie bylo? Oplat, moze mieszkala u
    mamy? Placila ZUS?

    > to w ten sposób że jak któraś kupi kolczyki a inne ją pytają skąd je ma to
    > mówi nazwę sprzedawcy, więc sprzedaż rośnie z postępem geometrycznym.

    Postep geometryczny, 18zl/godzine minus ZUS realnie 150 dniowki pracujac 10
    godzin przez 30 dni. Bez stresu zarobi wg. Twoich danych 4000 -
    4500,-/miesiac. Co z ta praca bylo nie tak? Geometrycznie to jednak
    perspektywy sa.

    [...]

    > A co to za poziom dyskusji, co to ma do rzeczy? Co ty spisek widzisz, bo
    > ktoś kto ma rentę nie ma ochoty leżeć w łóżku 24h na dobę? ZTCW rentę
    > dostała po wypadku w wyniku którego doznała obrażeń nóg. Nie znam
    > szczegółów bo nie wtykam nosa w cudze życie.

    Widzisz, o tyle to wazne, ze firmy zatrudniajace ludzi i ukladajace takie
    plytki musza odprowadzic ZUS na takie wlasnie renty i przezyc zime bez
    pracy. Slowem zarobic latem na zime. W tym co piszesz nie widzisz w tym
    hipokryzji? Pomysl troche...

    > Ale ona ma pracę. Podałem ją tylko jako kontrprzykład dla twojego ciągłego
    > marudzenia że nie każdy może to nie każdy może tamto.

    Jaka on ma prace? Odbierania innym? Nie rozumiesz? To jakas paranoja. Moze
    jeszcze jako rencista darmowym pekaesem dojezdza do klienta.

    > Można? Można! A mógł siąść w kąciku i płakać jakie to życie jest
    > niesprawiedliwe.

    Mozna, mozna, ale to ciagle nie jest firma o ktorej pisales. Zbieranie jagod
    tez, a nie od tego zaczynalismy.
    To jak latwo jest z ta firma czy nie?

    Pozdro.. TK