  • 21. Data: 2020-11-02 21:18:24
    Temat: Re: Kup dom za 1 euro nad Morzem Śródziemnym
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 31 października 2020 o 17:01:47 UTC+1 Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Wrony zawracają. Psy szczekają dupami. Dbajmy o nasz język, w tym
    > o frazeologię.
    >
    > --
    > Jarek
    Z jakiego powodu psy nie mogą zawracać?

  • 22. Data: 2020-11-02 22:39:07
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 2.11.2020 o 21:12, Zenek Kapelinder napisał:

    > Nie było kundlu udający rasowego. Już jest. Odkąd napisał jest.

    Co głupiemu po rozumie? Dziadu bałucki.

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).

  • 23. Data: 2020-11-03 15:31:20
    Od: Runt <r...@a...inn>

    W dniu 2020-11-02 o 21:12, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze:

    > Nie było kundlu udający rasowego. Już jest. Odkąd napisał jest.

    BRAWO zenusiu, brawo!
    udało ci się zerwać spręzyne która gospodarz przywiązał cie do budy.
    leć na pl.soc.polityka i tam ujadaj! ;-)

    --
    Runt

    Oculum pro oculo et dentem pro dente!

  • 24. Data: 2020-11-03 15:32:03
    Od: Runt <r...@a...inn>

    W dniu 2020-11-02 o 21:18, karaluch Zenek Kapelinder pisze:

    > Z jakiego powodu psy nie mogą zawracać?

    spytaj kogoś ze swojej rodziny psi synu! ;-)))

  • 25. Data: 2020-11-09 15:00:42
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2020.11.01 o 10:15, Lisciasty pisze:
    > Coś jakbym czytał ogłoszenia naszych gównodeveloperów "zaciszne zielone osiedle
    > pod lasem, tylko 15 minut drogi do centrum" :P

    Moja kuzynka kupiła mieszkanie z widokiem na lasek i łąkę z pasącymi się
    sarenkami i kicającymi zajączkami. Dwa lata później miała już w tym
    miejscu kolejne dwa rzędy bloków.
    Miasto małe, ale zdecydowanie zbyt blisko dużego :)

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2020-11-12 11:14:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://edition.cnn.com/travel/article/italian-town-
    salemi-auctioning-one-euro-homes/index.html

    -----
    > We włoskim mieście Salemi na Sycylii zostanie wystawionych na sprzedaż ponad 30
    domów w cenie 1 euro - pisze ,,The Sun".
    > Będzie można nabyć budynki, które wymagają przeprowadzenia remontu.
    > Niektóre z nich opustoszały w 1968 roku po trzęsieniu ziemi.

    > - Wszystkie domy należą do rady miejskiej, co przyspiesza sprzedaż i zmniejsza
    biurokrację - powiedział burmistrz Salemi, Domenico
    > Venuti.
    > - Przed rozpoczęciem sprzedaży odremontowaliśmy te dzielnice Salemi,
    zmodernizowaliśmy infrastrukturę, drogi, sieci energetyczne,
    > kanalizację.
    > W mieście są restauracje i kawiarnie na każdą kieszeń, zamek normański i muzeum
    mafii Cosa Nostra oraz polski ośrodek leczenia
    > uzależnień.
    > 10-tysięczne Salemi otoczone jest gajami oliwnymi i plantacjami winogron.

    > Jedynym zastrzeżeniem jest to, że przyszli właściciele będą musieli opłacać roczne
    ubezpieczenie budynku w wysokości 250 euro do