    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: "Kupię mieszkanie w tym bloku"....
    Date: Sun, 24 Mar 2019 00:43:20 +0100

    W dniu 2019-03-24 o 00:15, PiteR pisze:
    > (...)
    > Nasze sprzątaczki mają szpachelki i prikaz zdzierać wszyskie naklejki
    > a my też zdzieramy. Czasem kurwy nalepia na domofon to potem miesiąc
    > się klei. Można jeszcze wystawić atrakcyjne ogłoszenie dam pracę na nr
    > telefonu z naklejki.

    Też tak kiedyś miałem, na szczęście naklejki z jednej tylko firmy. Na
    szczęście firmy.
    (Nazwijmy tę firmę BlaBla).

    Zrobiłem taki manewr:

    Wykonałem kilka zdjęć naklejek, od szerokiej perspektywy do szczegółu.
    Wykonałem telefon na podany numer.

    Zagaiłem rozmowę miłym głosem: "Dzień dobry. Czy to firma BlaBla?"
    Ktoś ochoczo odpowiada "Tak".
    To ja dalej miłym głosem: "O, jak dobrze. Dzwonię, bo znalazłem wasze
    ulotki i zobaczyłem naklejki".
    Słychać, jak ktoś zaciera ręce z radości i pyta: "Słucham pana".
    Ja na to, już coraz bardziej stalowym głosem: "Bo widzi pan, nawet
    zrobiłem zdjęcia tych nalepek i rozsypanych ulotek. Jeśli one nie znikną
    bez śladu do jutra, do godziny 16, to wysyłam ekipę sprzątającą, a pana
    obciążę kosztami. Jeszcze jedno, wszystkie rozmowy na telefonie
    nagrywają mi się. Czy wszystko pan usłyszał i zrozumiał?".

    Na drugi dzień rano nie było już śladu ulotki, a miejsca, gdzie były
    naklejki, były dokładnie oczyszczone.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam