  • 41. Data: 2017-01-14 12:27:50
    Temat: Re: LED z przyjemnym światłem
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 14.01.2017 o 12:08, s...@g...com pisze:
> [...]
    zka-aluminium-i5946976317.html
    >>> http://allegro.pl/zarowka-led-e14-8w-80w-750lm-swiec
    zka-ciepla-smd-i6581026284.html

    chyba ze dwa lata temu) i tez przyzwoicie świecą. Dawno ich jednak w biedronkach nie
    widziałem teraz często bywają GU10 z diodą COB ale nie testowałem.

    > Kup na allegro siatke dyfrakcyjna. Kosztuje tyle co nic.

    wydłubię z ekranu komórki. tylko co dalej? PRzez taką siatkę widzę ładne
    kolorki. to jest spektrum, ale nie nadające sie do porównania gołym
    okiem. chyba że Ty znasz inną metodą.
    ToMasz

  • 42. Data: 2017-01-20 12:40:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-01-10 o 23:37, Tomasz pisze:

    > Użytkownik "zhbick" <n...@p...tu> napisał
    > jeśli ktoś ma watomierz to może sprawdzić ile faktycznie ciągnie te
    > rzekome 3W.
    >
    > Najmocniej przepraszam, w poprzednim poście pisałem że mój watomierz
    > niczego nie zmierzył.
    > Okazało się że tą lampkę nie tam podłaczyłem.
    > Watomierz mierzy jednak takie male wartosci i dla żarówki
    > o której pisałem (10W) pokazuje 10,1 Wata, czyli nie jest tak źle.

    Gdyby jednak ktoś miał problem z małym poborem mocy - to wystarczy w
    czasie pomiaru dołączyć jakąś lampkę, np 25W. Wtedy miernik będzie w
    stanie podać wynik pomiaru.

    --
    MN

  • 43. Data: 2017-01-20 12:41:45
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-01-10 o 16:14, Maciek pisze:
    > Żarówki wolframowe nie są "zakazane". Można je w każdym sklepie kupić...
    > jako warsztatowe.

    Tylko jakoś dziwnie szybko wszystkie się przepalają.
    To już nie to, co było kiedyś.

    --
    MN