  • Data: 2016-04-28 20:26:39
    Temat: Re: LED zamiast G9 warunek 1000 lm na 40 cm
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-28 o 19:07, Bolko pisze:
    > A takie coś?
    >
    > http://tiny.pl/grq8j
    >
    > To chińskie lumeny czy normalne?

    Ćwiczyłem LEDy G9, kumpel handluje to wziąłem reklamówkę pełną różnych
    typów na testy. Ostatecznie G9 żadna nie podeszła. Lampę do salonu
    kupiłem z halogenami i gratis dostałem też LEDy G9 kolejny model, no i
    leżą w szufladzie. Światło nie te, wielkość też.
    Ogólnie to gorszej pod względem zamiennika oprawy jak G9 to nie ma.
    Nawet jak trafisz wypasioną LED G9 z pierdylionem diodek SMD która
    sensownie świeci, to spali się w miesiąc z przegrzania, bo tu nie ma co
    odprowadzać ciepła.

    --
    Irokez