  • 11. Data: 2021-11-24 20:20:22
    Temat: Re: LEDy z odbłyśnikiem?
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 24 November 2021 at 12:48:36 UTC+1, 4...@g...com wrote:
> [...]
    odbłyśnikiem z góry E27 470 lumen warm white
    > Do czegoś co była taka zarowka potrzebna że kupiłeś czy kupiłeś bo jest taki wątek?
    Wybrałeś już fabrykę co pompy ciepła na Peltierach będzie robiła?
    wszystko kupuję z nudów ;)
    Gdyby nie dyskusja tutaj to bym na odbłyśnik nie zwrócił uwagi w sklepie

  • 12. Data: 2021-11-24 21:34:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 24 listopada 2021 o 20:20:24 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    > wszystko kupuję z nudów ;)
    > Gdyby nie dyskusja tutaj to bym na odbłyśnik nie zwrócił uwagi w sklepie
    Żebyś nie popadł w skrajność jak bohater jednego z czeskich filmów. On znowu kupował
    okazyjnie. Miał żarówki z odwrotnym gwintem, 50 par lewych kaloszy i garnitury z
    dziurkami do guzików z obydwu stron. Miał chyba jeszcze, kutasa za to w talarki nie
    dam sobie pociąć, płyty gramofonowe które musiały się obracać w drugą stronę. A
    wracając do sedna. Już wiesz o co chciałbym zapytać? Czy jeszcze nie?

  • 13. Data: 2021-11-24 23:28:48
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 24 November 2021 at 21:34:50 UTC+1, 4...@g...com wrote:

> [...]
    stronę. A wracając do sedna. Już wiesz o co chciałbym zapytać? Czy jeszcze nie?
    gdzie tu jakie skrajności ?

    1. żarówki z gwintem lewostronnym to produkt handlowy i każdy może takie kupić

    "Left-hand bulbs are often used in temporary lighting strings at construction sites.
    Left-hand threaded bulbs do not fit in normal Edison-based sockets found in most
    incandescent fixtures, so therefore no one would want to steal them." "The reason
    left-hand thread bulbs are made is quite simple: people won't steal what they can't
    use."
    left-hand bulbs?
    bulbcollector.com/forum/index.php?topic=794.0

    2. ==50 par lewych kaloszy

    jak tylko lewe, to chyba sztuk a nie par

    ale buty na jedną nogę możesz kupić w sklepie ortopedycznym, gdzie zaopatrują się
    inwalidzi po amputacji jednej nogi

    3. garnitur z dziurkami do guzików z obydwu stron to produkt hamerykański
    i gdzieś taki wisiał u mnie w szafie
    i był guzik, a obok dziurka i dodatkowo dziurka na drugiej klapie

    sprawdź garnitur dwurzędowy

    Prawostronnie zapinane garnitury to męski produkt, ale pewnie nie na całym świecie
    bo damskie się zapina lewostronnie

    4. płyta z gwintem lewostronnym to przecież lustrzana matryca do tłoczenia CD i
    winyli

    zatem ten czeski film to żaden czeski film, a samo życie