    From: "tama" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Łakomstwo :-)
    Date: Fri, 20 Mar 2009 15:09:02 +0100

    news:9cjhu1bzq7zr$.1trxzyhysuayb$.dlg@40tude.net...
    > No przykro mi bardzo: 18 odmian pomidorów wysiałam.
    > Nie potrafię sobie odmówić żadnej odmiany z posiadanych kupionych i
    > prezentowych. Ilości różne: od 5 do 10 sztuk. W sumie będzie około 150
    > krzaków. A miałam się ograniczać...
    > :-)

    Twoje łakomstwo to nic w porównaniu z moim... Kupiłam na Allegro dwie
    sadzonki piwoni drzewiastej po 69 zł sztuka. Nie mogłam sie oprzeć, od kilku
    lat mnie fascynują.... Po prostu mam fioła ogrodniczego. Sprzedawca ma
    tylko jeden komentarz. Ale chyba przyjdzie przesyłka.
    I chyba musze wybrać sie do psychiatry. Bo właśnie zastanawiam się jak je
    gdzieś posadzić (a wymagają przygotowania miejsca do sadzenia) żeby mnie
    policja czy straż miejska nie złapała jak w nocy będę wykpywać dzirę w
    ziemi.