  • Data: 2009-03-20 16:23:33
    Temat: Re: Łakomstwo :-)
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 14:06:59 +0100, skryba napisał(a):

    > Wysiałaś wszystkie? Nawet te, których okres
    > wegetacji do czasu zbiorów jest bardzo krótki?
    > Mam na myśli te przesłane.
    > :-)
    >
    > Pozdrawiam pytająco

    Tak, wszystkie: mam szklarenkę przy domu i będę w niej hodowała rozsadę
    tych późniejszych, a te wczesne mają do końca już pozostać w szklarni i tam
    zaowocować, zanim będą te późniejsze, sadzone w tunelu foliowym. Może
    "rzucę się" w tym roku na jesienny, drugi rzut pomidorów, jak mąż
    wyremontuje piec stałopalny na koks, z dmuchawą, który to nieczynny stoi od
    lat w tunelu. Wtedy te wczesne znowu się przydadzą, tylko musze obliczyc,
    kiedy wysiać.