  • 31. Data: 2011-12-24 19:11:10
    Temat: Re: Lampki, weze i inne Mikolaje
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    4CX250 wrote:
    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...

    > To w koncu jest dobrze czy zle? Pisales ze kiedys bylo fajnie.. A
    > kewin sam w domu jest jeszcze z czasow "kiedys bylo fajnie" bo jak
    > pamietam leci w polsacie od jakichs dobrych chyba 18 lat ? ;)
    >
    > Ale właśnie o to chodzi że w święta dawniej leciały fajne jak na
    > tamte czasy filmy i były nowości, a teraz od 20 lat mamy to samo, bez
    > nowości.

    święta przed telewizorem super...

  • 32. Data: 2011-12-24 19:12:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    4CX250 wrote:
    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > Nie zrozumiełeś mnie wogóle. Nie chodzi mi o to, że bez względu na
    > wszystko samemu można urządzić sobie święta. Pisze o tym że wszystko
    > schodzi na psy. Jakość jedzenia, program TV, wychowanie dzieci.

    czas umierać.

    kążdy tetryk tak gada i gadał i 10 i 50 i 100 lat temu.

  • 33. Data: 2011-12-27 08:25:31
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > święta przed telewizorem super...

    Mylisz się. Wczoraj na przykład na sztuce teatralnej byłem, podczas gdy
    wielu z was przed TV albo komputerem siedziało. Potem wizyta u znajomych i
    na koniec dopiero po 22:00 usiadłem przed TV.

    Marek

  • 34. Data: 2011-12-27 14:31:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    4CX250 wrote:

    > Mylisz się. Wczoraj na przykład na sztuce teatralnej byłem

    jakiej i gdzie...

  • 35. Data: 2011-12-27 14:39:22
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    > jakiej i gdzie...

    Zagduje...........................
    u tesciowej ;-)

    Adams

  • 36. Data: 2011-12-27 14:54:50
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Zagduje...........................
    > u tesciowej ;-)

    Chciałeś sztukę to ją masz: Spierdalaj przygłupie.

    Marek

  • 37. Data: 2011-12-27 15:01:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    4CX250 wrote:
    > Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Chciałeś sztukę to ją masz: Spierdalaj przygłupie.

    znaczy byłeś na meczu z kumplami?

  • 38. Data: 2011-12-27 15:01:43
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    > Chciałeś sztukę to ją masz: Spierdalaj przygłupie.

    Swieta, swieta i po swietach matole

    EOT

  • 39. Data: 2011-12-28 07:12:01
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości

    > Swieta, swieta i po swietach matole

    Ty jestes matoł i przygłup dzieciaku. Nie każdy ma taką wredną przygłupawą
    teściową oderwaną od krowy jak twoja z którą nie można porozmawiać na
    inteligentne tematy. Moja teściowa nie żyje już ładnych parę lat, ale
    zaręczam cię że spotkania z nią nie dręczyły mnie jak ciebie z twoją
    teściową. Pamętaj tylko, jaka teściowa, taka żona na starośc. Hahahaha.

    Marek

  • 40. Data: 2011-12-28 07:12:41
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > znaczy byłeś na meczu z kumplami?