    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Latarka
    Date: Tue, 15 Aug 2017 18:53:04 +0200

    W dniu 15.08.2017 o 15:06, Majka pisze:
    > Wbrew pozorom temat latarki nie jest bardzo Off Topic - latarek używacie na
    budowie, podczas i po zakończeniu, w domu, bloku, piwnicy, szopie, obozie, pod
    namiotem, w ubikacji...
    Jeżeli może to być latarka czołówka, to polecam Mactronic Ultimo. Mam od
    ponad roku i jestem b. zadowolony. Świeci porządnie, ma kilka stopni
    jasności, zasilanie jest wprawdzie na akumulator 18650, ale ładuje się
    tak łatwo, jak każdy telefon.
    Latarkę tę, jak się poszuka można kupić poniżej 180 zł.
    Druga moja latarka to samoróbka, gdzie wykorzystałem obudowę z innej
    latarki i wmontowałem tam "żarówkę" LED 4W 12V mr16 i do tego 3
    akumulatory 18650. Napięcie zasilania z 3 aku jest w sam raz bez żadnej
    dodatkowej elektroniki. Ładowanie akumulatorów mam z tak zwanego
    balansera, jaki mi pozostał po przygodzie syna z modelarstwem.
    Świeci to bardzo ładnie, koszt zamknął się kwotą 12 zł (żarówka +
    wyłącznik). Akumulatorów nie liczę, bo są ze starego laptopa.
    Jacek