    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Lekki off-topic... jakość usług, terminowość...
    Date: Tue, 17 Oct 2017 19:26:40 +0200

    > Lepiej się robi, zamiast wiadro z klejem targać po rusztowaniach masz
    > pistolet z butlą,
    > ale to jest pryszcz. Wytrzymałość złącza jest większa, klej zwykły jak
    > trochę postoi to schnie i wyraźnie słabiej łapie styropian, z pianą nie
    > ma tego problemu, robiłem próby rozrywające i styropian się rozleci a
    > klejenie pianą trzyma. Potem nie trzeba kołkować
    > styropianu, nawet u nas gdzie wiatry "zdejmują" styropian ze ścian.

    Przy parterowym domu, to rusztowań za wiele nie ma :-) Też zachęcam do
    używania pianki do klejenia styropianu, ale ja nie będę oszukiwał że się
    szybciej robi. Jak ktoś mi powie, że po piance nie trzeba tarką
    szlifować wszystkiego, to znaczy że albo oszukuje albo akceptuje
    spierdolizne.

    A z tym staniem kleju, to nie do końca rozumiem o co Ci chodzi. Czy że
    stary leżący dwa lata worek masz na myśli? Bo przy styropianie, to w
    dwie osoby w 1,5h wyrabia się trzy wiadra kleju z worka i klei tym 15-18m2.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz