  • 21. Data: 2020-07-18 12:59:47
    Temat: Re: Liczenie powierzchni drewna
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik marios d...@f...gd ...

    > i wiecie co powiedzieli mi w EGEN ?
    >
    > "Pan już zamontował - to reklamacji już nie uwzględniamy"

    Niezłe.
    Dobrze wiedziec, takie informacje sa bardzo wazne.

    kiedys Giant zaliczył w Polsce kilka wpadek polegajacych na tym, ze nie
    uznawali reklamacji peknietych na spawach ram.
    Nie wiem ile razy (ale wiele) osoby pytajace na foruach rowerowych
    "jaki rower kupic" otrzymywały odpowiedz: byle nie gianta...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 22. Data: 2020-07-18 17:28:38
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 18.07.2020 o 03:33 marios <d...@f...gd> pisze:

> [...]
    > model - który wygląda identycznie co do śrubki/naklejki/napisu jak model
    > nieskracany
    > tak był podobny, że ja - nieświadomy istnienia wersji "krótkiej" nie
    > rozpoznałem do ostatniej chwili, że coś jest nie tak
    >
    > i wiecie co powiedzieli mi w EGEN ?
    >
    > "Pan już zamontował - to reklamacji już nie uwzględniamy"
    >

    > Zwrócili parę groszy i spadaj
    >
    > Ogólnie z f-mą EGEN miałem niezłą jazdę na X wizyt, X telefonów, i X
    > wkurzania, że o różnych partiach różniącej się wykonaniem glazury nie
    > wspomnę - takżę .. hę .. EGEN = spieprzać

    Zaraz, zaraz, na zamówieniu był nemer EAN13 czy nazwa produktu?
    Jeśli to drugie, to po zamontowaniu i odkryciu pomyłki należało spuścić
    ich na drzewo i domagać się dostarczenia _prawidłowego_ modelu.
    Kamil

  • 23. Data: 2020-07-18 19:59:56
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 18.07.2020 o 0:59, Budzik pisze:

    > Nie zzazdroszcze ci collie, musisz miec ciezko... ;-DDD

    No, lekko nie ma pośród beczących nad piórami. Ale walczę
    ("Tu jest Usenet, tu się nie dyskutuje, tu się walczy"):
    https://zapodaj.net/6c56e019f6a7d.jpg.html

  • 24. Data: 2020-07-18 21:03:55
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    > Phi, mój klient czekał prawie rok (bez 3-4 dni) na zamówioną ościeżnicę.

    Ale ja się nie pisałem na bicie rekordów.
    K.

  • 25. Data: 2020-07-18 21:04:50
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    sobota, 18 lipca 2020 o 00:08:59 UTC+2 Kubuś Puchatek napisał(a):
    > Nic nie "zawieźli". Sam odebrał, bo tak było bezpieczniej/szybciej.

    To szybciej to już złośliwie napisałeś.
    K.

  • 26. Data: 2020-07-18 21:08:39
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    > ("Tu jest Usenet, tu się nie dyskutuje, tu się walczy"):
    > https://zapodaj.net/6c56e019f6a7d.jpg.html

    To syn mi wytłumaczył, że owca jest owcą bo jej ojciec to baran.
    K.

  • 27. Data: 2020-07-19 18:00:25
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 18.07.2020 o 21:04 Wymuszona Zmiana <w...@g...com>
    pisze:

    > To szybciej to już złośliwie napisałeś.
    > K.

    Transport "firmowy" za 4 czy 5 dni, odebrał dzień po dostawie (2 dni).
    Zaoszczędził 50% czasu? Zaoszczędził.
    Kamil

  • 28. Data: 2020-07-19 20:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > No, lekko nie ma pośród beczących nad piórami. Ale walczę
    > ("Tu jest Usenet, tu się nie dyskutuje, tu się walczy"):
    > https://zapodaj.net/6c56e019f6a7d.jpg.html

    Tak sobie wmawiaj, tak sobie tłumacz, tak sobie relatywizuj.
    Ale odpuszcze ci bo nie masz lekko ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 29. Data: 2020-07-22 07:50:18
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 18.07.2020 o 17:28, Kubuś Puchatek pisze:
    [ciach]

    > Zaraz, zaraz, na zamówieniu był nemer EAN13 czy nazwa produktu?
    > Jeśli to drugie, to po zamontowaniu i odkryciu pomyłki należało spuścić
    > ich na drzewo i domagać się dostarczenia _prawidłowego_ modelu.

    niezupełnie

    1. Na wystawie wisiał kibelek (miska) z kodem (na kartce obok)
    producenta: MODEL0002

    2. Ja wskazałem palcem na niego i powiedziałem: kupuję taki

    3. Potem czekałem na dostawę, a chyba ze 4 miesiące, hmm nie jestem
    pewien czy nie 5 miesięcy to się ciągnęło, bo nie ma, nie produkują, coś
    tam, coś tam

    4. Kiedy dostałem wiadomość - że przyjechał, złożyłem kolejną wizytę
    (chyba jakaś pracująca niedziela czy coś to było i kasy nie przyjmowali
    więc tak pro-forma), ale "zaciągnąłem" jedną ze sprzedawczyń do kibelka
    na wystawie, [bogatszy już w doświadczenia z tą f-mą] pokazałem palcem
    jeszcze raz na kibelek i zapytałem: "czy to ten/taki"? - "TAK"

    5, Popełniłem błąd, umęczony już tym remontem, bo pracownica powiedziała
    mi coś w stylu że teraz jest tańszy o stówę (800->700) - nie dociekałem
    czemu - ale też nie miałem kryształowej kuli czemu miałbym dociekać.

    6. Na fakturze jest wpisany MODEL0002, oglądałem go przy wydaniu na
    magazynie - zaglądałem do pudełka, niby OK.

    7. Na wystawie wisiał MODEL0001 (pełny) z przylepioną błędnie kartką
    MODEL0002 (slim), pracownicy też nie wiedzieli o tym i zamawiali mi
    przez 5 miesięcy MODEL0002 (spisując z kartki na wystawie), taki też
    sprzedali i dopiero klient po montażu odkrył że istnieje równoległy
    model - tylko krótki.

    Ludzka rzecz, pomyłka, bałagan, ale myślę że powinni się jednak zrzucić,
    tak dla nauki własnej i wyprostować sytuację, a nie koszty własnej
    pomyłki zrzucać na klienta (ze 7k tam wydałem - widać o 7 za dużo).