  • 1. Data: 2020-07-12 06:53:50
    Temat: Na pokaz czy sumienie?
    Od: Runt <r...@a...prv>

    https://wyborcza.pl/7,75398,26124775,dlaczego-pierws
    za-dama-nie-udzielila-wywiadu-tvp-jacka-kurskiego.ht
    ml

    "To był mój milczący sprzeciw przeciwko manipulacji, dezinformacji i
    przeciwko kłamstwom - tak pierwsza dama tłumaczy pięcioletnią
    nieobecność w mediach."

    POważnie? ;-))))

    --
    Runt

  • 2. Data: 2020-07-14 09:03:32
    Temat: Re: Na pokaz czy sumienie?
    Od: budynPL <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lipca 2020 06:53:52 UTC+2 użytkownik Runt napisał:

> [...]
    >
    > "To był mój milczący sprzeciw przeciwko manipulacji, dezinformacji i
    > przeciwko kłamstwom - tak pierwsza dama tłumaczy pięcioletnią

    powaznie, cała ta polityka informacyjna tak wygląda jak twój post, czyli wprowadza w
    błąd. Link sugeruje że, ona nie udzieliła wywiadu kurskiemu bo tvp kłamie. Dopiero
    trzeba odszukać oryginalną wypowiedź by sie przykonać ze ona mówi generalnie o
    szerszym spektrum ale w szczególnosci o gazecie wyborczej. Czyli dość dokładnie
    odwrotnie niz sugeruje tytuł linka (co jest w artykule to nie wiem bo jest
    zablokowoany).

    Akurat wróciłem z wczasów, miałem czas zajrzeć do telewizora w dośćprzypadkowych
    momentach. Wydaje mi się że tvp info oraz tvn24 jakoś tam trzymają poziom biorąc
    oczywiście stroną swoich ulubieńców. Natomiast wiadomosci tvp i fakty tvn to
    okładanie cepem przeciwnika bez śladu żenady poziomem agresji.
    Polsat wychodzi na dość obiektywną stację - ale ponieważ nie okłada cepem czyli nie
    ma emocji w tym brzmi dziwnie mdło.
    To takie wrażenie z kilku chwil w towarzystwie pana telewizora.

    Wiem wiem, nie ta grupa. Runt, ja ciebie testuję czy da się z tobą normalnie
    podyskutować, co się dzieje gdy widzisz zenka to wiem :)

    b.

  • 3. Data: 2020-07-14 12:33:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nic się nie dzieje jak mnie widzi. Z klatki pizdziak vel runt dziura w dupie patrzy.
    Banana mogę mu dać. Zje sobie dwa razy.

  • 4. Data: 2020-07-14 19:26:58
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "budynPL" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...

    >Wydaje mi się że tvp info [...] jakoś tam trzymają poziom

    Buhahahahahhahahaahha, nojapierdole.