eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieLinia kroplująca w ogrodzie - jakie rury pod ziemią? › Re: Linia kroplująca w ogrodzie - jakie rury pod ziemią?
  • Data: 2018-08-04 13:13:31
    Temat: Re: Linia kroplująca w ogrodzie - jakie rury pod ziemią?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2018 o 12:57 sirapacz <n...@s...pl> pisze:

    > a jak rozwiązałeś rozdzielnię? masz w jednym miejscu wszystko czy
    > rozproszone sekcje (biorące zasilanie z rur w dalszych częściach
    > działki)?

    Teraz mam w jednym miejscu wszystkie elektrozawory (mam w ziemi betonowy
    kanał przykryty ozdobnymi płytkami chodnikowymi) - ale właśnie zabieram
    się za nawadnianie przed ogrodzeniem i tam zrobię tak, że z aktualnej
    rozdzielni do ogrodzenia doprowadzę rurę z wodą i kabel ziemny. Na
    posesji, przy ogrodzeniu zakopię kolejną skrzynkę rozdzielaczy (przy
    okazji zrobię sobie kran z wodą przy ogrodzeniu), wstawię elektrozawory (2
    sztuki) z których wyprowadzę rury do zraszaczy poza posesję.
    Przed chwilą zamówiłem do tego kabel ziemny 3 x 1,5, stosowny odcinek rury
    PN4 i 2 elektrozawory. Zbieram się od rana z tym kopaniem - ale 33 st.C
    jest słabą motywacją :-(

    TG