  • 1. Data: 2010-11-09 18:46:38
    Temat: Listwa maskująca pod drzwiami
    Od: "Adax" <a...@o...eu>

    Fafowcy zrobili mi szczelinę pomiędzy parkietem i terakotą na równi ze ścianą,
    nawet sam myślałem, że jest OK, a tu dzisiaj po montażu niespodzianka: drzwi mają
    grubość ok. 4 cm a szczelina wyszła po prostu koło drzwi, więc listwa 2,7 cm
    schowa się pod drzwiami tylko ok. 0.5 cm. Montażyści od drzwi stwierdzili, że
    wszystko jest OK, ale ja tak nie sądzę. Czy bez demontażu ościeżnic idzie jakoś
    zbić 3 płytki i położyć je od nowa głębiej o ok. 3 cm, czy będzie to trudno
    wykonywalne?

  • 2. Data: 2010-11-10 12:50:08
    Temat: Re: Listwa maskująca pod drzwiami
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Fafowcy zrobili mi szczelinę pomiędzy parkietem i terakotą na równi ze ścianą,
    > nawet sam myślałem, że jest OK, a tu dzisiaj po montażu niespodzianka: drzwi mają
    > grubość ok. 4 cm a szczelina wyszła po prostu koło drzwi

    a wystarczyło wcześniej obejrzeć przekroje...

    > Montażyści od drzwi stwierdzili, że
    > wszystko jest OK, ale ja tak nie sądzę.

    ja też nie sądzę... ale czy była możliwość innego osadzenia drzwi,
    tzn, przesunięcia ościeżnic głębiej lub płycej, tak, żeby listwa się
    zgrała?
    jeśli była, to montażyści schrzanili sprawę... nie płać im, dopóki nie
    poprawią...

    > Czy bez demontażu ościeżnic idzie jakoś
    > zbić 3 płytki i położyć je od nowa głębiej o ok. 3 cm, czy będzie to trudno
    > wykonywalne?

    ale co zrobisz z nowo powstałą szczeliną za tymi płytkami...? :-)
    myślę, że prościej będzie wstawić poprawnie ościeżnice, jeśli się
    da...
    a kto układał podłogę? fachowcy? mówiłeś im jak mają iść drzwi?...
    BTW mi tez wyszło podobnie...:-), ale sam robiłem i pretensję mogę
    mieć tylko do siebie... ale mi to nie przeszkadza, nie rzuca się w
    oczy...

    pozdrawiam
    s_13