  • Data: 2018-03-08 21:56:23
    Temat: Re: Lokal 47m2 - czym grzać?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 19:17:43 UTC+1 użytkownik Irokez napisał:

    > Kurtyna grzewcza? jakiś piec akumulacyjny, coś innego?
    W pracy mamy takie pomieszczenie ok 50m2 właśnie, wejście z ulicy, duży ruch-
    kilkadziesiąt wejść dziennie
    Mamy tam kortynę nad drzwiami, klimatyzator i grzejniki elektryczne tego typu
    https://www.ceneo.pl/32119135
    Kilkanaście lat już ten lokal funkcjonuje i grzejniki praktycznie wcale nieużywane
    Najszybciej rano rozgrzewa lokal kurtyna bo szybko się robi ciepło nawet jak w
    poniedziałek rano pracownice wchodzą ale wada kurtyny że dmucha ciągle i w pewnym
    momencie jet za ciepło
    Najlepiej działa klimatyzator- jakieś budżetowe fujitsu- stabilnie utrzymuje zadane
    22stC
    Dlatego wyżej radziłem klimatyzator. No chyba że nie ma tam jak jednostki zewnętrznej
    powiesić to kup za 200-300zl sztuka(na olxie uzywki taniej moga być)2 grzejniki i
    będzie git