  • Data: 2018-03-08 22:22:15
    Temat: Re: Lokal 47m2 - czym grzać?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-08 o 19:51, ToMasz pisze:

    > to zależy czy Twój lokal, czy jest ktoś kto instalacje będzie dozorował,
    > czy ma być na wynajem i działać. jeśli prąd ma bezpośrednio grzać -

    Mój. Nikogo nie będzie po tych godzinach pracy. Lokal w stylu punkt
    sprzedaży usług.

    > Ja w lokalu w którym pracuje, zrobiłem tak. grzeję na maksa od 7 rano,
    > przed wyjściem wyłączam piec całkowicie. Dlamnie to jest znacząca
    > oszczędność. Na tej grupie wszyscy robią odwrotnie - grzeją non stop.

    Podobnie było w do tej pory wynajmowanym. Zegar odpalał przed przyjściem
    piecyk elektryczno-akumulacyjny (taki starego typu wypełniony jakimś
    szamotem czy inną cegłą) wyłączał po jakimś czasie, a potem załączał
    znowu koło 13-stej na 2 godzinki. Plus "farelka" na ewentualne
    dogrzanie. Ale może jednak jakieś lepsze rozwiązanie.

    --
    Irokez