  • Data: 2018-03-09 12:51:19
    Temat: Re: Lokal 47m2 - czym grzać?
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-09 12:08, Kris pisze:

    > I kupę sprzątania

    Bez przesady. Paląc codziennie dobrymi brykietami drzewnymi, popiół
    wybieram raz w tygodniu, bo jest go tyle co nic. I robię to spec
    odkurzaczem do tego. Przy okazji odkurzam salon. Innym odkurzaczem.
    No, jak się ma dom, to rzeczywiście jest kupa sprzątania, tak ogólnie,
    w porównaniu do M4 w bloku. Miałem, to wiem. Ale chciałem, to mam.

    > Przez całe swoje życie w bloku zaledwie kilka lat mieszkałem, w domu mam kominek i
    rozpaliłem przez 10 lat w nim z 5 razy
    > Na początku dla przyjemności
    > Później już się nie chciało

    Gdy się człowiek robi starszy,