    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Lokalizacja siedliska
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Mon, 5 Oct 2015 17:24:27 +0200

    Dnia Mon, 5 Oct 2015 15:16:06 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > numery właśnie mają ale mapek ani śladu.

    Wyrys się zamawia i otrzymuje w Starostwie, w geodezji - na życzenie. Czeka
    się ileś dni i się za niego płaci.
    Tylko że oczywiście sporzadzany on jest na podstawie map geodezyjnych,
    które tam być powinny jak psu buda. Jesli danej działki na mapie nie ma, to
    znaczy, że do tej pory nie widziała geodety - jak komu zależy, to trzeba
    samemu zamówić i opłacić geodetę, bez tego kupowanie jej to ryzyko. I tyle.