  • 11. Data: 2012-05-07 20:44:30
    Temat: Re: Lutowanie rur miedzianych opalarką
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    news:jo3mfj$lek$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam.
    >
    > Opalarka elektryczna 1800W. Czy ktokolwiek próbował lutować opalarką rurki
    > miedziane? Rurki 3/4 i 1 cal. Da radę czy inwestować w palnik gazowy? Mam
    > na mysli taki palnik:

    Lutowałem opalarką z Lidla 2000W 600*C rurki 3/4 i nie było problemu. Bardzo
    ładnie się lutuje, nie przegrzeje się lutu tak jak czasami niektórzy przy
    palniku gazowym. :-)
    Ale to do sporadycznego polutowania, bo jak coś więcej to lepiej
    zainwestować w dużą butlę i palnik. :-)

  • 12. Data: 2012-05-07 21:22:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    nom wrote:
> [...]
    > niektórzy przy palniku gazowym. :-)
    > Ale to do sporadycznego polutowania, bo jak coś więcej to lepiej

    jak jest cos naprawdę dużego to lepiej zainwestować w lutownicę elektryczną.
    Jakoś nie mam żadnych dużych tematów z miedzi.

  • 13. Data: 2012-05-07 21:38:25
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niektórzy przy palniku gazowym. :-)
    > Ale to do sporadycznego polutowania, bo jak coś więcej to lepiej

    Po jaki ch..... zaraz w dużą butlę? 3 kg poręczna butla butla to około 2 tys
    l gazu. Wystarczy na kilka instalacji c.o. pomijając fakt że po ostatnich
    podwyżkach cen miedź jest w odwrocie

  • 14. Data: 2012-05-10 21:04:38
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    > Po jaki ch..... zaraz w dużą butlę? 3 kg poręczna butla butla to około 2
    > tys l gazu. Wystarczy na kilka instalacji c.o. pomijając fakt że po
    > ostatnich podwyżkach cen miedź jest w odwrocie

    Dużą nie miałem na myśli 11 kg. :-)