  • Data: 2023-06-06 08:56:00
    Temat: Re: Magazynowanie energii
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, June 5, 2023 at 1:25:18 p.m. UTC-5, Janusz wrote:

    > Podawałem kiedyś, teraz nie chce mi sie szukać.

    Czyli cos tam, costam, gdzies cos ktos.
    Taka dyskusja.

    rocznie nie sprzedanej energii.

    > Wiesz co, w ten sposób to sobie z kogutkiem albo z żoną pogadaj , ja
    > odpadam.

    Rzuciles jakies fakty z sufitu i robiles narracje. Jak sie okazalo ze sie kupy nie
    trzyma to sie na obierki obraziles.
    No nic. Argumenty masz w rodzaju "cos bylo gdzies pisali, tak mi sie wydaje" i jak
    trzeba konkretne dane to odpuszczasz.

    Nawet kogutek umi lepij...