  • Data: 2009-09-28 07:06:13
    Temat: Re: Malowanie (wnÄ?trze) - jakie uĹźywacie farby
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "forum" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h8q9j1$fnd$1@inews.gazeta.pl...
    > chodzi o producenta: Nobiles? Śnieżka? Dulux?
    > Zastanawiam się nam Nobiles/PoryRoku. ...?
    >
    > PS. Jeśli ktoś używał PoryRoku -> jaki wałek do malowania polecacie?
    ja malowalem jedynka i sobie chwale... Niestety, zmywalna(chyba jedyna jej
    wada, za to podstawowa). MOge jeszcze polecic farbe "ekojocker" - bardzo
    trudna do dostania, droga (sprzedawana w Wand Boden). farka Latexowa, mozna
    zmyc kazdy brud, mila w dotyku... taka jakby "podgumowana".
    Innych nie uzywalem (za wyjatkiem emulsyjnej sniezki po ktorej musialem
    natychmiast malowac jedynka takie byly roznice w odcieniu "bieli". Ona byla
    po prostu szara a nie biala).