  • 11. Data: 2009-02-14 20:02:52
    Temat: Re: Marsz ku wyzwoleniu konopi
    Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl>

    mirzan pisze:

    > Po co protestować w sprawie konopi,nawet nie wymieniając i ch ważnych
    > właściwości leczniczych,skoro w każdym lesie możesz nazbierać legalnie
    > muchomorów i masz odlot niczym Ikar.

    A ty mógłbyś, Mirku, zastanowić się co piszesz. Muchomory są trujące i z
    tego co wiem odlot może być śmiertelny, wypowiadasz publicznie, może, to
    co piszesz, przeczytać jakiś nastolatek, i nieszczęście gotowe, bo ten
    odlot brzmi zachęcająco :(( Trochę wyobraźni ....

  • 12. Data: 2009-02-14 20:04:42
    Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl>

    Krystyna Chiger pisze:

    > Wszystkie takie zakazy są złe. Służą wyłącznie lewym handlarzom.
    > W niczym nie wpływają na zmniejszenie liczby narkomanów,

    Wpływają, pamiętam czasy gdy byłam nastolatką. Gdyby narkotyki były
    łatwo dostępne na pewno bym spróbowała.

  • 13. Data: 2009-02-14 20:25:33
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gn784s$1d3$1@atlantis.news.neostrada.pl Katarzyna Tkaczyk
    <k...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > może, to co piszesz, przeczytać jakiś nastolatek, i nieszczęście
    > gotowe, bo ten odlot brzmi zachęcająco :(( Trochę wyobraźni ....

    Hejka. I wiedzy... Ikar przecież spadł jak kamień i zginął w morzu. :-(
    Pozdrawiam mitologicznie Ja...cki

  • 14. Data: 2009-02-14 20:31:51
    Od: "piotrh" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

    Mnie jakoś nie zachęca...

    > Hejka. I wiedzy... Ikar przecież spadł jak kamień i zginął w morzu. :-(
    > Pozdrawiam mitologicznie Ja...cki

    Czego przodownikom ćpaczy życzę.

    --

    pozdrawiam!
    piotr

  • 15. Data: 2009-02-14 20:34:50
    Od: "piotrh" <p...@t...pl>

    Użytkownik <j...@g...com> napisał

    Spadaj.
    A jak rodzina to tym bardziej.

  • 16. Data: 2009-02-14 20:40:10
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik Katarzyna Tkaczyk napisał:

    > Wpływają, pamiętam czasy gdy byłam nastolatką. Gdyby narkotyki były
    > łatwo dostępne na pewno bym spróbowała.

    Ja spróbowałam, narkomanką nie zostałam. Alkohole też spróbowałam
    trochę za wcześnie i nie zostałam alkoholiczką. Wpadłam za to
    w zwykłe papierosy, paliłam po 40 na dobę i to przez wiele lat
    i nikt mi nie wmówi, że człowiek inteligenty nie potrafi pozbyć
    się uzależnienia. To my "meblujemy" sobie życie i żadne zakazy
    nam w tym nie pomogą, myślę że nawet tworzą specjalny zakazany
    smaczek.

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 17. Data: 2009-02-14 20:50:24
    Od: "s...@g...com" <s...@g...com>

    o i udzieli sie nam najbardziej uprzejmy uzytkownik GoGr,ty chyba nie
    masz znajomych z takim podejsciem do zycia...

    Chcemy po to legalnej konopi zeby nie eksperymentowac jak jakis kretym
    wczesniej radzil z muchomorami i maczkami. Konopia uprawiana we
    wlasnym ogródku ma tylko to co my jej damy, nie znajdziemy tam
    muchozolu, domestosu, i innych piasków.
    Polecam wsystkim wielkim znawcą lekture tygodnika "WPROST" skoro
    proste słowa nie docierają to może tak oblubieni eksperci dotrą to tak
    szeroko zamkniętych głów...

  • 18. Data: 2009-02-14 21:03:20
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]
    > co piszesz, przeczytać jakiś nastolatek, i nieszczęście gotowe, bo ten
    > odlot brzmi zachęcająco :(( Trochę wyobraźni ....

    Czy pisałem,że odlot będzie miał jak Dedal?Każdy smarkul może znaleźć
    dokładny opis rośliny,skutków,jak długo kac trwa i inne szkoleniowe
    materiały.Wrazie czego,strata niewielka.Wcale mnie nie zaskakuje ani obrzydza,
    że żrą czy palą różne paskudztwa.Idiotyczne wydaje mi się,proszenie ludzi
    nie ćpających do brania udziału w proteście,lobbowanie z ćpunami.
    Konopie posadzone przy drzewie miały odstraszać robale,ale nie zauważyłem
    dobrych skutków.
    Mirzan

  • 19. Data: 2009-02-14 21:10:22
    Od: "piotrh" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Jaki interes ma UE w handlu papierosami? (retorycznie pytam)

    > Ja spróbowałam, narkomanką nie zostałam. Alkohole też spróbowałam

    A on spróbował i został. A w szkole córki można se kupić, dostać...
    A ona ma 12 lat... A młodzież ma pustawo w głowach...A jakoś metody nie
    ma...
    A sklepy "zielarskie" jak grzyby po deszczu i już po szkole też można...

> [...]

    > i nikt mi nie wmówi, że człowiek inteligenty nie potrafi pozbyć
    > się uzależnienia. To my "meblujemy" sobie życie i żadne zakazy

    Chyba że mu te meble na chama wnoszą...
    Albo nie jest się inteligentnym....(palę kupę lat, właśnie następnego)

    --

    pozdrawiam!
    piotr

  • 20. Data: 2009-02-14 21:11:24
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]
    > wczesniej radzil z muchomorami i maczkami. Konopia uprawiana we
    > wlasnym ogródku ma tylko to co my jej damy, nie znajdziemy tam

    I na tym polega degradacja umysłowa ćpunów-zażera truciznę i obawia się,
    że hodowana mało ekologicznie.Jak się chce strzelić sobie w łeb,to pocisku
    nie koniecznie trzeba przetrzeć wodą utlenioną.A jak się skacze przez okno
    z wysoka,to na dole nie musi być dokładnie zamiecione.Wesołe chłopaki jesteście
    mirzan