  • Date: Wed, 07 Apr 2010 11:34:56 +0200
    From: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Maszt na antenę tv na kominie...

    > Przy słabym odbiorze (jeżeli pochodzi to od anteny - gdzieś na skraju
    > zasięgu) trzeba wybrać antenę selektywną a nie szerokopasmową, (czyli na
    > jeden kanał) i o dużej liczbie elementów (antena Uda Yagi), która
    > zagwarantuje duży zysk antenowy. Kabel też nowy np. Triset 113 PE żelowany,
    > małostratny. Jeżeli śnieżenie będzie występowało nadal proponuję kupić
    > wzmacniacz kanałowy selektywny (czyli na kanał nadajnika) a nie
    > szerokopasmowy. Złącza F - kompresyjne, uszczelniają kabel.

    Koledzy tu się rozpędzili, wszystko będzie profesjonalne, fachowe i
    dopasowane, ale umiar to też cenna rzecz. Kupa najróżniejszych urządzeń,
    kilka anten, sumatory, wzmacnacze, kable...
    Dobrze, żeby było dobrze, ale nie dajmy się zwariować.
    (Ja mam na jednej siatkowej za 15zł wszystkie kanały bez śnieżenia.)