    From: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Date: Mon, 26 Oct 2009 09:00:24 +0100

    news:hc2al6$hsg$1@news.onet.pl...

    > Przecież już dzisaj jest taki obowiązek. Tylko, że nikt nie przestrzega
    > przepisów więc o ile dzisiaj pracodawca określa ile jest w przejazdach
    > firmowych prywaty,to ma być odwrotnie - wszystkie będą prywatne a
    > pracodawca ma wykazać służbowe. :)

    No to będziemy skazani na łaskę biurw z US czy będzie do tego jakaś
    wykładnia co jest prywatnym a co służbowym ?

    > A to już problem pracodawcy przekonać US że był to wyjazd służbowy.

    Czyli będzie dowolność i będziesz się gimnastykował przed biurwą w US żeby
    Cię nie złupiła uznajac wszystko za wyjazdy prywatne. Jak tak wygląda
    rozsądne prawo podatkowe to ja dziękuję

    "ona jeździ do krynicy na wczasy to kazdy wyjazd do krynicy jest prywatny,
    nie ważne że jest tam jakaś konferencja czy coś takiego" i wiele innych. Czy
    będzie to moze jakoś rozwiązane ?

    Pozdrawiam
    Bartek