    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Date: Mon, 26 Oct 2009 18:14:04 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dobra kogutek, to ile nakradles w zyciu?

    Dobre pytanie. Jak na 50 lat życia to niewiele. Na pewno mniej niż średnia
    krajowa porządnych obywateli. Parę pożyczonych i nie oddanych książek. Jakieś
    przejazdy komunikacja miejską bez biletu. Parę razy na mecz przez płot
    wchodziłem. To jak młody bylem. Jak pracowałem w fabryce to wyjeżdżałem za
    granicę na zwolnieniach lekarskich. Z fabryki w zasadzie nigdy nic nie
    wyniosłem. Asortyment był mało sprzedawalny. Bo niby komu w tamtych czasach
    można było sprzedać belę surowej bawełny. Potem byłem rzemieślnikiem. Swojego
    nie można ukraść. Ale jakieś przekręty z rachunkami da się zrobić żeby mniejszy
    podatek zapłacić. To też kradzież. Kilka nie zapłaconych mandatów. Miałem jakiś
    czas piracki system operacyjny. Teraz mam legalny bo kupiłem z komputerem. Czy
    mam jakieś wyrzuty sumienia? Nie mam. Można rozszerzyć Twoje pytanie. Czy gdybym
    miał okazję to teraz bym coś ukradł? Jasne że bym ukradł. Tylko to by musiało
    być minimum pół miliona złotych. Mniej by mi się nie opłacało. Jak masz jakieś
    okna albo drzwi to z mojej strony nic Ci nie grozi. O to Ci chodziło, czy o coś
    więcej?