    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Date: Mon, 26 Oct 2009 20:01:13 +0100

    news:hc4kce$aiv$1@news.interia.pl...

    > Masz racje. Krzemo tez mnie upomnial, no ale wiesz, noz sie w kieszeni
    > otwiera jak czyta sie takie pierdoly. Czlowiek zap.. cale zycie dla
    > rodziny a jacys debile w ciagu jednej chwili kawal tej pracy po prostu Ci
    > sprzatnie spod nosa. Na dokladke inny debil publicznie raczy sie
    > wypowiadac, ze to normalne i przyjemne bo inni jezdza za darmo autobusem i
    > wynosza spinacze z pracy. Albo kogutek jest na przepustce ze szpitala
    > psychiatrycznego, albo w zyciu na nic nie pracowal sam.

    To jest typowo polska mentalność.

    Żydzi się modlą: "Panie Boże ja się do Ciebie zwracam z taką wielką prośbą,
    bo mój sąsiad Icek ma tyle pieniędzy i jest tak bogaty że ho ho ho. Panie
    Boże spraw, żeby mu się dalej jak najlepiej powodziło i żeby miał jeszcze
    więcej, a ja żebym miał chociaż połowę tego".

    Modlitwa Polaka: "Panie Boże mój sąsiad Antek to ma tyle kasy, że ho ho ho,
    ale on to napewno ukradł, skur...... Panie Boże proszę Cię, spraw, żeby mu
    chałupa spłonęła, żona i dzieci poumierały i żeby wszystkie pieniądze mu
    ukradli.

    :D