    From: "Marex" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Date: Mon, 26 Oct 2009 19:21:01 +0000 (UTC)

    robercik-us <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > 8-O...???
    > Co proszę???
    > To samochodu też nie można mieć z uczciwej pracy?
    > To garnituru też nie można mieć z uczciwej pracy???
    > Czego jeszcze nie można dorobić się z tzw. uczciwej pracy???,
    > Bo czegoś tu nie kumam. Albo nie doczytałem, albo czegoś nie rozumiem.
    >
    > To jest właśnie 'myślenie robola', bo jak ktoś już jest w stanie zarobić
    > więcej niż przeciętny robol, to znaczy się... nieuczciwie. A uczciwa
    > praca, to oranie nosem za 10 czy 15 zł/godz. Wszystko co można zarobić
    > ponad to, to już nieuczciwie.

> [...]
    Oj to jednak czegoś wczesniej nie doczytałeś! i nie dziwię się ,bo ten
    dyskurs z kogut(kiem?) stal sie nudny jak flaki z olejem. Chodzilo mi tylko
    o to, że z takich proroków jak nasz adwersaż - kogut(ek)łatwo moze wynikać,
    iż na budowaniu (forum: budowanie-przyp.m.wl.)tylko wszyscy kretactwem,
    zlodziejstwem się dorabiali...
    Nie chodziło tu wcale o apoteozę wlasnorecznych prac, bom miałby być
    robolem, co to wszystkim ponad moją standart normę zazdroszczę lbo jeszcze
    gorzej. Tak się dziwnie składa, że nie znasz mnie , nie wiesz ile i co
    robię, wiec nie wyciagaj przed "szereg" wniosków.
    Pozdrawia~M