    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 15 Aug 2018 01:26:06 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Miejsce do życia dla emeryta
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 10 sierpnia 2018 16:23:24 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Inne opcje to wyprowadzka do mniejszego miasta.
    > Na wies sie nie pchaj bo wszedzie bedzie daleko, trzeba miec auto albo kogos kto ci
    zakupy zrobi.

    Niekoniecznie. Takich zapadłych wsi to juz niewiele zostało przynajmniej u mnie na
    Pomorzu
    Moja rodzinna wieś to taka wiocha gdzie są ze 4 sklepy, ośrodek zdrowia, ze dwie
    apteki, kościół. W ośrodku zdrowia tacy specjaliści przyjmują że z miasta ludzie tam
    się leczą
    Do wszystkich tych miejsc od domu jest kilkaset metrów

    > No i hatke trzeba jakos tam utrzymac.

    Kwestia taka że kal mądrze wybudujesz to utrzymanie będzie tańsze od mieszkania w
    bloku

    > Inna opcja to wyprowadzka do dzieci.

    To dzieci się od rodziców wyprowadzają nieprzypadkowo

    > Kolejna opcja to wyprowadzka z kraju gdzies gdzie jest jako tako ale tanio.
    > Tak aby renta z zus wyzywila i zakwaterowala.
    > Nie zebym polecal jakies indie czy inne filipiny ale cos w ten desen.

    Tu już odleciałeś.
    Po swojej Mamie widzę jak to wygląda- z miejsca gdzie mieszka nie chce się
    wyprowadzić bo to "rodzinny dom", bo tyle tam praxy włożyła, bo cmentarz tam jest
    gdzie Tata pochowany itp.
    Nie ma mowy o przeprowadzce 15km dalej a Ty inny kraj proponujesz;)
    I podejrzewam że z nami będzie podobnie- teraz niby nie problem do innego kraju ale
    na stare lata inaczej będziemy myśleć

    > Kolejna alternatywa to wynajecie tego krakowskiego mieszkania. Za nie skasujesz
    wiecej niz zaplacisz za mieszkanie gdzies poza krakowem.

    To dobry pomysł
    Ja na tę chwile mam dodatkowy dochód z wynajmów i zamierzam dokupywać kolejne
    mieszkania w miarę możliwości
    Na starość jak znalazł będzie dodatkowy dochód do emerytury ew "przyjdzie bieda to
    się sprzeda"