  • Data: 2019-05-06 15:25:08
    Temat: Re: Mikroskopijny piec na gaz z butli
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/05/2019 14:53, abn140 wrote:
    > tak btw zapytam bo sie nie znam - ile metrow w basenie? da rade taka butla
    > zauwazalnie to podgrzac nim sie skonczy?

    Tak. Worek węgla z małym naddatkiem wystaczał na podniesienie basenu z
    15 do 36 stopni. Zakładam że będę robił w taki sposób że węglem
    nagrzewam od tych 15 a potem tylko utrzymuje gazem przez kilka dni
    temperaturę powyżej 25. W tym roku kładę solidną izolację pod basen wiec
    powinno być znacznie lepiej ze zuzyciem energii a kiedyś tą prowizorkę
    zastapie solarami.

    Węgla nie zastapie gazem bo to nie ta ilośc MJ, ale mogę polepszyć
    komfort używania małym piecykiem gazowym. Tylko że 600zł troche szkoda
    wydać ;) Tak sobie tylko teoretyzuje co można poprawić w odpalaniu pieca
    węglowego codziennie - śmierdzi i brudny.